Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Toulky Prahou #1

V průběhu let jsem jsem různě toulal Prahou abych si utřídil myšlenky a popřemýšlel o posledních událostí. Na své cesty jsem bral i fotoaparát - když jsem ho neměl, posloužil telefon stejně dobře - a průběžně fotil, ať už kraviny, nebo co se mi zdálo zajímavé. Jelikož na procházky vyrážím různě v průběhu roku, je možné, že se zde časem objeví pokračování...

Nábřeží

Nedaleko Muzea

Stromovka

 

Toulky Prahou #2

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tomáš Kabourek | pondělí 16.2.2015 18:30 | karma článku: 10,04 | přečteno: 507x
  • Další články autora

Tomáš Kabourek

Paris, ville de l'amour et de la culture #4

Už je to nějaký ten pátek, co jsem byl v Paříži naposledy. Tehdy jsem se tam byl podívat společně s kamarádem. Je to úžasné místo plné kultury, zábavy a lásky. Jen mě mrzí že jsme do Paříže přijeli i se špatným počasím a polovinu dovolené nám pršelo. Jednou bych se tam chtěl jet znovu podívat. Už teď mi chybí odhánění tamějších černochů prodávající suvenýry.

27.3.2015 v 17:00 | Karma: 9,69 | Přečteno: 327x | Diskuse| Fotoblogy

Tomáš Kabourek

Paris, ville de l'amour et de la culture #3

Už je to nějaký ten pátek, co jsem byl v Paříži naposledy. Tehdy jsem se tam byl podívat společně s kamarádem. Je to úžasné místo plné kultury, zábavy a lásky. Jen mě mrzí že jsme do Paříže přijeli i se špatným počasím a polovinu dovolené nám pršelo. Jednou bych se tam chtěl jet znovu podívat. Už teď mi chybí odhánění tamějších černochů prodávající suvenýry.

19.3.2015 v 19:00 | Karma: 8,66 | Přečteno: 230x | Diskuse| Fotoblogy

Tomáš Kabourek

Paris, ville de l'amour et de la culture #2

Už je to nějaký ten pátek, co jsem byl v Paříži naposledy. Tehdy jsem se tam byl podívat společně s kamarádem. Je to úžasné místo plné kultury, zábavy a lásky. Jen mě mrzí že jsme do Paříže přijeli i se špatným počasím a polovinu dovolené nám pršelo. Jednou bych se tam chtěl jet znovu podívat. Už teď mi chybí odhánění tamějších černochů prodávající suvenýry.

10.3.2015 v 18:00 | Karma: 10,90 | Přečteno: 292x | Diskuse| Fotoblogy

Tomáš Kabourek

Toulky Prahou #3

V průběhu let jsem jsem různě toulal Prahou abych si utřídil myšlenky a popřemýšlel o posledních událostí. Na své cesty jsem bral i fotoaparát - když jsem ho neměl, posloužil telefon stejně dobře - a průběžně fotil, ať už kraviny, nebo co se mi zdálo zajímavé. Jelikož na procházky vyrážím různě v průběhu roku, je možné, že se zde časem objeví pokračování...

6.3.2015 v 18:00 | Karma: 11,28 | Přečteno: 312x | Diskuse| Fotoblogy

Tomáš Kabourek

Paris, ville de l'amour et de la culture #1

Už je to nějaký ten pátek, co jsem byl v Paříži naposledy. Tehdy jsem se tam byl podívat společně s kamarádem. Je to úžasné místo plné kultury, zábavy a lásky. Jen mě mrzí že jsme do Paříže přijeli i se špatným počasí a polovinu dovolené nám pršelo. Jednou bych se tam chtěl jet znovu podívat. Už teď mi chybí odhánění tamějších černochů prodávající suvenýry.

3.3.2015 v 17:00 | Karma: 13,09 | Přečteno: 323x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  16:41

Aktualizujeme Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili, píše Denník N. K incidentu došlo v obci...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Rádio Impuls slaví 25. narozeniny maratonem rozhovorů z Národního muzea

15. května 2024

Rádio Impuls slaví čtvrtstoletí v éteru. Aktuální výsledky Radioprojektu za IV. čtvrtletí 2023 a I....

Ukrajina už nestíhá sestřelovat rakety. Rusům vychází nová taktika

15. května 2024

Premium Zpráva, která zní jako nostalgická vzpomínka na lepší časy: v noci na úterek podniklo Rusko nálet...

Útok na Fica odsoudili Pavel, Babiš či von der Leyenová. Bůh mu žehnej, popřál Orbán

15. května 2024  15:33,  aktualizováno  16:57

Prezident Petr Pavel odsoudil útok na slovenského premiéra Roberta Fica. Předsedkyně Evropské...

Slyšel jsem volání „Postřelili Fica!“ popsal z místa slovenský novinář

15. května 2024  16:53

Slovenský novinář Hospodárských novin Juraj Bury byl na výjezdním zasedání slovenské vlády v obci...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 513x
Jsem rádoby mladý umělec co se snaží svoji tvorbu prosadit a splnit si svoje sny.